Michael Jackson feat. Slash - Give In To Me

Michael Jackson - Dirty Diana

FriEnds` Forever:X:X

datorita voua am devenit asa ..datorita voua m`am schimbat...datorita voua am dat o noua sansa vietii.....datorita voua am descoperit ce e explozia maxima de fericire....datorita voua am castigat incredere in oameni....datorita voua nu`mi mai mie frica sa spun ceea ce gandesc....datorita voua am castigat cele mai valoroase lucruri:

-increderea-


-dragostea-


-prietenia-


---?~>>din toate astea am invatat care este adevarata valoare a unui om si cat de mult poti sa`l apreciezi...va multumesc ca datorita voua....am trait cele mai frumoase experinte cu bune cu rele am trecut si peste ele....kaci numai impreuna am reusit.. Va Multumesc` pt. totii anii astia....

marți, 10 martie 2009

1 Comment:

Anonim said...

as dorii sa fiu si eu inclusa in gandurile tele nedefinite , fara profunzime spuse pe moment la suparare. cred ca e bine asa cum procedezi ! pa G.M.T.T.T.

 
''Idei Neaşternute'' - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger